Pasy Napędowe


       Jako autoryzowany dystrybutor firmy Continental Contitech firma KOMET oferuje Państwu szeroki asortyment poczynając od klasycznych pasów klinowych przez pasy wielorowkowe, pasy zębate aż po pasy płaskie i wariatorowe.

Conti V-Standard

To pasy klinowe w owijce, które mają szerokie zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu i są dostępne w wersjach:

   - klasycznej Multiflex (8/-, 10/Z-, 13/A-, 17/B-, 20/-, 22/C-, 25/-, 32/D-,      40/E-);
   - wąskoprofilowej Ultraflex (SPZ, SPA, SPB, SPC, 19/-).

Conti V-Advance

To pasy klinowe z otwartą powierzchnią boczną i zębami są przeznaczone do dużych obciążeń. Dostępne są w wersjach:

   - klasycznej (5/-, 6/-, 8/-, 10/-, 13/A-);
   - wąskoprofilowej (XPZ, XPA, XPB, XPC).

Conti Synchrobelt

To pasy zębate umożliwiające wykonanie ekonomicznych rozwiązań napędowych pzekładni. Pasy te dostępne są w wersjach:

   - o podziałkach calowych (MXL, XL, L, H, XH, XXH);
   - o podziałkach metrycznych HTD (3M, 5M, 8M, 14M) i STD (S8M).
Pasy te są również dostępne w bardziej zaawansowanych wersjach np. Synchroforce CXA - do największych momentów obrotowych; Synchroforce CXP - do dużych mocy; Synchrochain - do ekstremalnych momentów obrotowych; Synchroforce Supreme - do bardzo dużych obciążeń dynamicznych.

Conti Synchrotwin

To pasy zębate dwustronne umożliwiające napęd układów wielowałowych nawet w zakresie wysokich mocy wyjściowych. Pasy te są dostępne w wersjach:

   - o podziałkach metrycznych DHTD (D5M, D8M, D14M) i DSTD (DS8M);
   - o podziałkach calowych (DH).

Conti V- Multirib

Pasy wielorowkowe łączą w sobie elastyczność pasów płaskich z zaletą przenoszenia mocy pasów klinowych. Pasy te są dostępne w typach: PJ, PK, PL i PM. Wersje PL i PM są wykonane specjalnie do przenoszenia wysokich obciążeń i zastosowano w nich kord aramidowy.

Conti Synchrodrive

To pasy zębate końcowe mające zastosowanie w rozwiązaniach napędów w technice liniowej, oraz w specyficznych rozwiązaniach transportowych. Dostępne są w wersjach:

   - o podziałce metrycznej HTD (3M, 5M, 8M) i STD (S8M);
   - o podziałkach calowych (XL, L i H);
   - jako pas stożkowy (N10).

Conti V-Multibelt

To pasy klinowe zespolone stosowane w napędach o znacznych obciążeniach udarowych, oraz bardzo nieregularnych obciążeniach. Dostępne wersje to: SPZ, SPA, SPB, SPC, A/HA, B/HB, C/HC, D/HD, 3V(9J), 5V(15J), 8V(25J). Wersje uzębione są dostępne na specjalne zamówienie.

Conti Varispeed

To pasy przeznaczone do przekładni bezstopniowych o zmiennych prędkościach w napędach typu Variomatic i Variator.

Pasy zębate poliuretanowe bezkońcowe

Conti Synchroflex

Pasy zębate poliuretanowe bezkońcowe zbudowane są z komponentów o wysokiej jakości, co gwarantuje wysoką sprawność przenoszenia mocy. Doskonałe połączenie odpornych na ścieranie zębów poliuretanowych i cięgna z cynkowanego kordu stalowego o stałej długości decyduje o ich wysokiej wydajności. Różnorodność metod produkcji jest m.in. szczególnie przydatna w procesie wytwarzania pasów zębatych podwójnych i grudkowanych, w przypadku których niezwykle ważne jest zachowanie wymiarów. Bogactwo wariantów mieszanki umożliwia ponadto zastosowanie w niskich temperaturach, w klimacie pomieszczeń, jak również w kontakcie z żywnością. Pasy te są dostępne w podziałkach: T2; T2,5; T5; T10; AT3; AT5, AT10; AT20; ATP10; ATP15.

Pasy płaskie

W zakresie pasów płaskich firma KOMET oferuje Państwu pasy niemieckiego producenta ESBAND. Są to pasy neoprenowe o oznaczeniu NE22 i grubości 1,4 mm. Mają one szerokie zastosowanie w napędach wysokobrotowych wrzecion szlifierskich.






Copyright KOMET. Powered by GreenDrago.